ZÁKAZNICKÝ SERVIS: shop@fashionshop.sk

60 dní na vrátenie tovaru

Doprava zadarmo pri nakupe nad 60 €

Výmena alebo vrátenie tovaru

 

Čo ak sa Vám zakúpený tovar nebude páčiť alebo Vám nebude sedieť veľkosť? Pri nákupe na FashionShop.sk máte celých 60 dní od prevzatia tovaru na vrátenie alebo výmenu tovaru bez udania dôvodu.

Jednoducho vyplníte Výmenný / reklamačný formulár, ktorý je pribalený v každom balíku a nachádza sa na zadnej strane faktúry, pribalíte ho k nenosenému a nepoškodenému tovaru a pošlete v originálnom obale poštou späť na našu adresu FashionShop.sk, s.r.o., Masarykova 10, P.O.BOX 204, 080 01 Prešov.

Tip: Odporúčame tovar odoslať poštou ako doporučený list, prípadne balík, aby ste mali doklad o zaslaní a v prípade nedoručenia zásielky mali doklad pre reklamáciu.


Po prijatí a skontrolovaní tovaru Vám následne bez akýchkoľvek otázok odošleme sumu za tovar alebo Vami vybraný náhradný tovar.



Bližšie informácie nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach alebo v nasledujúcom reklamačnom poriadku.

 

 

Pre bližšie informácie si prečítajte nasledujúci reklamačný poriadok:

Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.
 

Reklamovať je možné len tovar zakúpený u predávajúceho a úplne zaplatený. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť na adresu sídla predávajúceho reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený vrátane požadovaných dokladov (faktúra a vyplnený Výmenný / reklamačný formulár, ktorý je zverejnený na stránke www.fashionshop.sk a v ktorom čo najvýstižnejšie popíše vadu, pre ktorú tovar reklamuje). Zásielky poslané na dobierku nebudú prevzaté. Kupujúci o reklamácii tovaru predávajúceho vopred informuje mailovou formou (shop@fashionshop.sk)


Náklady na prepravu tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.


Za vadu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim, či treťou osobou, alebo iného nesprávneho zásahu.


Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prápadoch do 3 dní, maximálne do 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci, ktorý je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť.

Náš Newsletter odoberá už 6291 uživateľov, pridajte sa aj Vy

Chcete dostávať informácie o novinkách a akciách a naviac pravidelný magazín od nášho fashionexperta zadarmo ?